Serviceformulär

Så här ser serviceformuläret ut. Ni hittar det som en länk här nedanför i två olika varianter. Om det inte går att fylla i direkt på datorn går det bra att skriva ut det och fylla i det för hand. Om ni inte har tillgång till skrivare går det bra att skriva av det. Var noga med att skriva tydligt, speciellt era kontaktuppgifter. Tänk på att ev fraktkostnader tillkommer på prisförslagsrutan.

SNABBLAGNING!

Om ni behöver få ett plagg lagat rätt snabbt, inom ca 2 veckor, kan det hända att jag behöver ta det före i kön. Då är det viktigt att ni skriver vilket datum plagget måste vara tillbaka och med det sagt vara inställd på att ev betala för snabbleverans om jag inte hinner klart i tid inom min kötid. Oftast ligger kötiden på mellan 2-3 veckor. 50% tillkommer på ordinarie pris för lagningen för snabbleveranser.

Eftersom formuläret inte blir automatiskt översatt till engelska kommer här en beskrivning på vilka uppgifter jag behöver av dig för att laga ditt plagg på bästa sätt.

Namn, adress, mobilnummer och e-postadress.

Plaggets tillverkare, storlek och färg

En tydlig beskrivning av problemet

En bekräftelse att plagget är helt nytvättat och om det inte är det kan det eventuellt tvättas innan lagning mot en kostnad.

Jag vill veta om jag ska skicka ett kostnadsförslag innan lagning eller om det inte behövs.

Om plagget måste lagas snabbare än den kötid, ca 2-3 veckor, som är vid inlämningstillfället tillkommer 50% på ordinarie pris. Skriv när plagget måste vara tillbaka i så fall.

Det finns 4 olika sätt med betalning och leverans:

Lagningen betalas med swish och returfrakt är medskickat.

Lagningen betalas med swish och ingen returfrakt är medskickat så frakten kostar ca 100 -150kr och plagget skickas spårbart med Postnord.

Lagningen hämtas och betalas på Naturkompaniet i Umeå. Ingen fraktkostnad tillkommer.

Lagningen hämtas och betalas med swish eller kontant hos Willfix i Vindeln.

Information om betalning kommer via sms när plagget är klart.

Dessa uppgifter vill jag ska följa med plagget.